Jak fungujeme

Fungujeme jako tým sehraných lidí. Velmi dobře se známe, známe své rodiny, schopnosti a stavíme na vzájemné důvěře uvnitř firmy i ve vztahu ke klientovi. Poskytujeme klientům služby té nejvyšší kvality, uklízíme i žehlíme velmi pečlivě, záleží nám na sebemenším detailu a všemožně se snažíme, aby klient měl z naší práce pocit, že nám na výsledku moc záleží. Pak máme čisté svědomí a dobrý pocit z poctivě odvedené práce.

Dbáme přísného dodržování hygienických zásad. Rozdílné utěrky na různé povrchy jsou u nás samozřejmostí.

Uklízíme dle rozpisu úklidu, ale všeobecně udržujeme komplexně v čistotě a pořádku celou domácnost. Pravidelně umýváme okna, vypínače, dveře, lustry, radiátory, čistíme spáry dlažeb, dlažby,…, tedy to, co se běžně uklízí jen v rámci generálního úklidu. Řídíme se pravidlem, že klient nám svěřuje svou domácnost a musíme jí udržovat v čistotě celou, aby klientovi starost o úklid domácnosti a žehlení odpadla. Pravidelně doplňujeme úklidové prostředky a pomůcky.

Každá kolegyně má na starosti své klienty, ke kterým pravidelně dochází. Pokud kolegyně onemocní či jede na dovolenou, zastoupí ji někdo z týmu, samozřejmě po dohodě s klientem.

Vždy dodržujeme mlčenlivost o skutečnostech ze soukromí našich klientů. Naše jednání a výsledky naší práce mluví za nás a tak můžu říci, že jsem se vždy ke klientům dostávala pouze na doporučení, nikdy jsem nebyla nucena klienty hledat. Některým klientům kromě domácnosti uklízíme i firmu.

Pracujeme převážně v úkolové odměně, což znamená, že jsou holky nejen pečlivé, ale i svižné a necourají se celý den po domě. Nejen proto se u mě drží pracovité a ambiciózní ženy.

Kolegyně prochází pravidelnými školeními., Obsluha úklidové techniky a údržba jednotlivých materiálů je stále složitější, proto je potřeba dobře znát, jaké prostředky na jaké povrchy používat, abychom chránili majetek klienta.


Jak na to

Pravidelné úklidy:

1. zavoláte, případně pošlete mail s poptávkou požadovaných služeb
2. přijedu osobně k Vám domů či do firmy, prohlédnu si interiér a ujasníme si náplň práce
3. do 3 pracovních dní Vám zašlu návrh smlouvy s cenou a rozpisem úklidu
4. dojednáme detaily smlouvy a rozpisu úklidu, dohodneme první termín úklidu.
Celý tento proces zabere maximálně 14dní.

Co je to rozpis úklidu?

Je přílohou smlouvy. Obsahuje náplň úklidu jak činnosti, které se provádí pravidelně, tak činnosti, které se vykonávají periodicky. Samozřejmností je celková údržba - mytí světel, oken, vypínačů,.... Každý klient má v rozpise úklidu i další individuální specifikace, jako např. zalévání květin či množství žehlení. Jednotlivé body jsou konzultovány a případně upraveny dle konkrétních potřeb.

Jednorázové úklidy

Na Vaše vyžádání přijedu nacenit úklid a dohodnout podmínky. Termínově se snažíme vždy přizpůsobit Vašim potřebám, ale v exponovaných obdobích, jako třeba před Vánoci, doporučujeme se ozvat alespoň 14dní předem.

Chcete se přesvědčit o našich kvalitách? Pozvěte si nás na zkoušku poté, co Vám uklidí Vaše současná paní na úklid!

Péče o děti

Záměrně se vyhýbám používání výrazu „hlídání dětí“, protože nabízíme i něco víc.

Hlídání dětí s úklidem: paní, která u Vás pravidelně uklízí, Vám ohlídá Vaší ratolest v době kdy spinká, nebo pokud je Vaše dítě už samostatné a potřebuje jen dohled. Případně se dohodneme, že prioritní je péče o dítě a jen pokud usne, něco se pouklízí či vyžehlí.

Péče o dítě: dle vašich požadavků bude k Vám do domácnosti docházet paní, která bude Vaše dítě rozvíjet, bude si s ním hrát, modelovat, malovat, vezme ho na kolo či dětské hřiště. Případně s dětmi napíše domácí úkoly. Bude se Vašim dětem plně věnovat a na každý den si připraví program, aby se Váš klučík či Vaše holčička na hrací tetu těšili. Vždyť i starší děti jsou rády, když si s nimi někdo zahraje karty a vyslechne, co je mezi kamarády nového. A Vy si opravdu vklidu můžete užít volna či být v klidu v práci Výhoda: o děti máte postaráno a ještě se vrátíte do poklizeného domu.


Věra Buroňová, jednatelka